onsdag 12 augusti 2009

Vill sååååå mycket

Jag vill sticka en annan sjal till mig, tröja till Håkan, månadssocka och månadsruta, restgarnsfilt, knyppla tomtar, ljuslykta och en löpare till köksbordet, läsa ett antal nya böcker och titta på minst lika många filmer. Jag vet!!!! filmer och viss stickning går ju att förena. Sen vill jag lära mig kontstickning och längst ner på listan väva mattor. Och det värsta av allt är att jag blir stressad av att vilja så mycket och sen inte orka med det. Och det här är bara mina egna fritidsintressen. Snacka om att man är knäpp.

Men men..... här är några skålar som jag hade som filmtittar stickning en kväll. Dom är stickade i Järbos Polar och sen tovade i maskin.

1 kommentar:

Carina sa...

Tänk vad du uttrycker dig väl. Jag menar, du beskriver precis det jag känner. Jag blir också stressad av allt jag vill göra.

Fina skålar. Vad ska du ha dom till?