fredag 13 november 2009

Stickförbud

Har börjat med oktober månadssockor från Sticka mera, dom är roliga att göra med mycket mönster.


I onsdags kväll var jag på stickcafé, och där var inte läge att ta med sockorna så jag började med ett par gristofflor som Marina beställt. Dom ska tovas i maskin sen.





Men tyvärr så har jag stickförbud i minst ett par dagar nu efter ett akut besök på sjukhus, knypplingen får också lov att ligga nere under den tiden, så nu får jag ägna mig åt filmer och läsning istället.


Kanske skulle börja lyssna lite mer på kroppen istället för viljan, men har så förbaskat svårt för det.

2 kommentarer:

Ylva Kangedal sa...

Du måste vara rädd om dig !!!!!!
Lyssna på din kropp och gärna doktorn och alla andra också !!
Krya på dig !
Kram Ylva

Monica Hansen sa...

Var rädd om dig!