tisdag 2 november 2010

Jag är inte som andra

jag, istället för att göra klart ufo:n i stickningen så repar jag upp dem istället.
Blev så trött på projekten och insåg att det kommer nya och finare saker som jag hellre vill göra.
Fast jag egentligen bara 2 ufo:n

Spadersjal



Grytlapp i dubbelstickning





MEN knyppel ufo:t "Anna-spetsen" som jag håller på med men tröttnat på för tillfället får sitta kvar på dynan. Den är bra att ta med när man sitter ute och visa upp knyppling för allmänheten.



Är sugen på lite figurer istället och så har jag ju stora dynan med "Allén" på som jag inte orkar släpa runt på, så den är hemmaknypplingsprojekt.

Har även plockat iordning lite på alla mina garner. Alla dessa lådor innehåller garn men kan väl försvara mig lite med att raden längst till höger är Marinas garnlådor. Konstigt att man samlar på sig så mycket garn........




Inga kommentarer: