tisdag 7 juni 2011

Stickpåsar, Tysslingedag, Kattutställning, Lyxstickning

Dom här fin stickpåsarna har jag fått av en vän och jag har redan invigt två av dom.


I torsdags var det Tysslingdagen här i västra delen av Örebro. Jag och Camilla var bla. till station 43 i Gräveby, Fröjd Hantverk.



Helgen tillbringade jag på Conventum Arena. Herman var på sin första kattutställning, resultatet kunde varit bättre, men jag är nöjd ändå. Det är ju inte direkt min grej att ställa ut.




Och på nationaldagen var jag och Lyxstickade med HKH.




Provade på en ny virkteknik som Petra visade oss i torsdags, det var riktigt kul. Och då är inte virkning min grej direkt.







1 kommentar:

Elsy sa...

Härligt med Tysslingendagen. Har varit där några gånger. Min dotter och fd svärfar har haft lite försäljning. Hoppas att vi träffas i Kumla på Lördag.
Elsy