tisdag 23 augusti 2011

Nu är det

länge sedan jag gjorde ett inlägg och vad har då hänt på den tiden.
Jag har varit och visat upp föreningen Närkes HandaverkLarsmäss i Järnboås, tyvärr blev det ingen bild därifrån eftersom jag var helt själv från föreningen. Men sticka hann jag att göra. avslutade ett par grå sockor och började på ett par rosa. Perfekt stickning när man även ska prata med besökare.




Helgen därpå var jag på Hantverksdag i Wadköping och visade upp föreningen Örebrouddarna


andra var där och visade upp Närkes Handaverk.


Lite andra projekt som jag håller på med är
en rund duk som det "bara" ska virkas en kant runt om


ny rund duk påbörjad.


en barnklänning som jag bara har ärmarna kvar på.




Efter att klänningen är klar ska jag starta upp Gratitude och en väst till mig själv.
Nu börjar ju dom olika träffarna komma igång så det kanske blir lite mer stick och knyppeltid.

Och till slut ett kort på Herman, som blivit en stor tonåring.


Inga kommentarer: