torsdag 17 maj 2012

Nytt projekt igen

Vet inte vad som hänt men jag har börjat på ytterligare ett nytt projekt utan att vara klar med ett annat (när det gäller stickning), hittade en snygg halsduk på Ravelry, som är från Stephen West och kunde inte bara låta bli. Garn fanns här hemma redan (konstigt eller hur?)



Har varit på stickcafé i Granhammar igen 


och hittade ett jättefint garn men som jag tänkte vänta med att köpa tills jag hittat något att sticka det i, men så fick jag garnet av en vän som jag hjälp lite. 
Blir nog en Pytt i panna till mig själv.
Jag är lyckligt lottad som har så många snälla vänner.



Har även varit och tittat på Örebrouddarnas knyppelutställning, som finns i matsalen på Karlskoga Sjukhus. Det var så fint. Hade lyckats få med en egen grej denna gång, annars är jag lite dålig på att lämna in sånt eftersom det mesta av mina grejor sitter fint monterade i en pärm.





Och idag blev jag klar med ett knypplat brudpar.




1 kommentar:

Emilia sa...

Så snyggt brudparet blev - och man får väl ha flera stickningar igång samtidigt ;)