söndag 15 september 2013

Jag är en dålig bloggare för tillfället

men jag håller på med massor. 
Är klar med 2 st mysteriesjalar men som ska blockas innan det kommer bilder.

Har varit på kurs och lärt mig att kroka runt. Så himla kul


slätkrokning, mosskrokning och resårkrokning


Och så har jag läst lite böcker

Denna var riktigt mysig



och denna var en underbar fortsättning och slut i denna serie


Damph har fått ett slags täcke som det ska sitta tyngder i fickorna på sidorna, vet inte riktigt vitsen med det, men vet att det finns en viktigt sådan. Men den är lite för stor så jag fick sätta mig vid symaskinen och fixa till den.
Och visst är det väl så att det bästa vi har sätter vi på bordet


Var på Lyxstickning de Lux hos Catarina och denna ljuva ulltuss har precis flyttat hem till dom.




Inga kommentarer: