lördag 13 september 2014

Familjedag

En helt underbar familjedag har det varit idag. Maken kom hem igår kväll och åker imorgon lunch ingen. Dotterns sambo är borta hela helgen och sonen hade inget speciellt inbokat.
Så på förmiddagen delade vi upp oss genom att killarna tog en mc-tur och jag följde med dottern som varit medarrangör för en STAFFEPROMENAD inne i Örebro idag. 
Det är ett stort evenemang som är i hela Sverige idag. 
Nu har jag ingen hund men älskar att promenera och särskilt i så fint väder som det var idag.





Marina och Damph


Det var två små valpar med


   
Damph med ena valpen

Sen träffades vi alla fyra och åkte iväg och plockade majs vid HJORTSBERGA







Har hunnit att läsa ut denna bok. Eftersom jag har Anna Janssons böcker om polisen Maria Wern så var jag lite fundersam hur denna bok skulle vara med en helt annan genre. 
Men jag gillade den verkligen, mysig, rolig och underfundig.




1 kommentar:

Smycka sa...

Vilka fina bilder på fina voffsingar! =oD