onsdag 1 oktober 2014

Händer lite

fast man kanske inte kan tro det.
En del julklappar är på gång som jag inte kan visa här, och broderiet tar en fasligt tid att hållas med.
Men för tillfället är jag klar med september månads HITTE-PÅ(SE)
Meningen var att det skulle bli en liten kattkudde, eller för någon med liten rumpa. 



Nu är det en kattkudde men först invigdes den av dotterns hund som jag hade hos mig några dagar.



och sen hag jag gjort ett par roliga sockor. 
Har fått önskemål från en liten 4,5 årig tjej om raggsockor. 
Och då passar jag på att prova lite nytt.



Jag har läst en del andra böcker av Jonas Moström och måste säga att dom var bättre än denna.
Aningens konstig tyckte jag att den här var.


 Men den här var precis lika bra som de andra i denna serie. 



Inga kommentarer: