söndag 12 juli 2015

Äntligen kan jag visa en grej som jag pysslat med

men som varit lite hemlig.
Min yngsta lillebror (jag har 5 st) gifte sig i går. Eftersom han och hans tjej är i mina egna barns ålder och umgås en hel del så frågade jag mina barn vad dom tyckte om att jag knypplade ett brudpar, utöver den "riktiga" presenten, det tyckte dom var fint, så sagt och gjort så fixade jag det.


Så här blev slutresultatet som dom fick från vår familj.

 Brudparet som numera heter Herr och Fru Olausson 


Brudparet med vår far och hans fru

Underbara älskade ungar



Dottern höll i kameran, tror att det flesta fötter hör till vår släkt, 
men är inte riktigt säker eftersom jag själv inte var närvarande just då

Passade också på, när vi nu var samlade och finklädda, att ta ett familjefoto.

Men dagen innan firade jag och maken 33-årig bröllopsdag och då passade vi på att åka till Björneborgs Folkets Park och lyssna på Rock´n roll on Tour.
Vilket ös, helt suveränt.


Har inte hunnit handarbeta speciellt mycket, men läst denna bok, som var riktigt bra.

Inga kommentarer: