lördag 5 mars 2016

Nu blir ni väl förvånade

ett nytt inlägg efter bara någon dag. Men det kommer nog inte bli en vana :)

Jag, maken och dottern var på Fårfesten i Kil igår.
Insåg när vi kom dit att vi förut varit där på lördagar, för jösses vad mycket bättre det var nu.
Vi han se en hel del innan det började fyllas på med folk, behövde inte trängas för att komma fram och se försäljarna. Så hädanefter ska vi sträva efter att vara där till invigningen på fredagen. Även om dom som höll invigningstalet var väldigt tråkiga att lyssna på.
Det väldigt positiva var att jag träffade en del goa vänner som bor i södra Sverige och som jag inte träffar så ofta. Det är så kul när man träffar dom.

Och som vanligt när Tant Kofta står och säljer, så går det bara INTE att låta bli att köpa något.

 Denna gång blev det detta. Garnet Filisilk och sjalen Somra av Evelina Roos.
Ska börja redan i kväll med att sticka på den. 
Är så trött på att bara julklappar, så nu vill jag göra något åt mig själv

Och idag har jag varit in och knypplat med Örebrouddarna.

Inga kommentarer: