onsdag 20 september 2017

Lite hinner och orkar jag

Var och tittade på Örebrouddarnas knyppelutställning






Läst har jag gjort en hel del
Denna var jättebra. Gillar verkligen Maria Gustavsdotters böcker

Och den här var lika bra

Liksom denna, men har missat serien som gick på tv, och den går inte att se på play längre. 
Utan då får jag köpa den på cd, får se hur jag gör. Men den var riktigt bra

 Sonen som flyttat hemifrån och som när han bodde hemma inte gillade att göra rent kattlådan har nu skaffat egen katt och är jättestolt. Och visst är hon charmig lilla Stella

Jag har fått en ny leksak som jag ska använda när jag geochachar

Och här vi vår kära katt Fia som verkligen har hatat hundar. Damph (dotterns hund) har hon på nåder accepterat att ligga i samma soffa som eftersom han är så lugn. Hon har nu helt plötsligt blivit jättekompis med vår egen Ninja, som är tonårig och stökig. Det tvättas och gosas för fullt.
Vi är lika chockade som glada över det hela.

Inga kommentarer: