söndag 15 oktober 2017

Tyvärr

inget handarbete att visa upp. 
Det mesta jag håller på med just nu är julklappar, så jag kan ju inte visa det ännu.
Men det jag kan visa är vårt geocaching äventyr i igår.
Vi tog en serie med 26 cacher.
Vi är, jag, maken, sonen, dottern och hennes man, min yngsta bror och hans fru.
Vid start så kom det några regndroppar, men sen klarnade det upp och blev sol, det blev en promenad på ca 1 mil i skog och då menar jag verkligen skog. Lite stigar här och där och en hel del vattenhål.
Fast väldigt kul hade vi. (Alla hade reflexvästar i skogen eftersom det är älgjakt här)












Hade väldigt trötta hundar på kvällen

Spelade lite spel på kvällen


Förra helgen gick vi med i Rosa Hundpromenaden för Cancer

Har naturligtvis läst, vilket jag gör praktiskt taget varje kväll.
den här var jättetråkig.

medans denna var betydligt bättre, men samtidigt ruskig

Inga kommentarer: