måndag 8 januari 2018

Nu får det vara slut

på sjuka djur. Ytterligare en katt som fått somna in. Han blev förlamad i hela höger sida, fanns inte mycket att göra. Det är tungt. Blickar tillbaka lite för det har blivit många katter nu som försvunnit på en kort tid, nu är ju allt relativt, dom är ju inte jättegamla men ändå inte unga. Tarald i april 2014, Virgo april 2016, Hera maj 2016, Mojjen maj 2017, Fia december 2017 och nu idag Are.

Nu har vi bara Herman kvar, tur att han älskar Ninja, då blir det förhoppningsvis inte jättejobbigt för honom att bli ensam katt kvar.

Detta lilla pärlbroderi hittade jag i mina gömmor före jul när jag letade efter annat.
Den är köpt för läääänge sedan, och jag hade börjat brodera dit några pärlor men inte fortsatt. Så jag gjorde klart den nu. Blev riktigt söt. Ska nu montera den dit den på ett kort.

Inga kommentarer: