onsdag 4 september 2019

Hemma

och jag förstår verkligen INTE vart tiden tar vägen.
Handarbetar gör jag
fick ett färdigt kit med garn och mönster på handledsvärmare i julklapp som jag nu har stickat

Sen vann jag från Lenas Garn ett kit med garn och mönster till en virkad sjal som jag även gjort



Och så har jag knypplat denna som heter Kotteri

Jag har lagt in gurka, vilket var jättelänge sedan jag gjorde sist, men oj så gott det blev

Har även läst denna väldigt mysiga bok

I helgen var jag och dottern till Hallagården på kombinerad modevisning 
och show med ett samarbete med Lekebergs Revysällskap


tog inte kort på kläderna eftersom jag hade fullt upp med att titta på dom, 
men här är några från förra gången dom hade modeshow




Sen har jag naturligtvis tillbringat MASSOR av tid med denna lilla goding till barnbarn,
tyvärr så har han lite problem med magen, så det gäller att vara uppfinningsrik med sovplatser




Men det börjar bli aningens bättre, nu kan man få uppleva en glad och pratsam kille också



Här är barnbarnen Emanuel och Airon, dom är inte syskon utan kusiner





Inga kommentarer: