tisdag 17 december 2019

Jag handarbetar för fullt

men det mesta är julklappar som jag inte kan visa upp här än.
Fast det har slunkit emellan lite grann som nte är julklappar
Som dessa sockor till en liten kille var förra sockor blvit för små

och denna hjälm/mössa och halsduk till en liten tjej som tittade ut 9 veckor för tidigt

och så har jag för mitt eget nöjes skull följ med på Järbos/Maja Karlssons Julvante

Hunnit läst denna bok, som var väldigt rörig och konstig

Och så har jag och maken varit till Bruksteatern i Brevens Bruk och tittat på
Allsångsdeckaren Skuld och gröna skogar.
Länge sedan jag skrattade så mycket. 
Den var eller rättare sagt personerna som spelade var underbara

Sen har umgåtts en del med både stora och lilla barnbarnet.
Men den lilla blir det fler kort på

Snart så, kan livet rulla på som vanligt igen (hooppas jag)

Inga kommentarer: