lördag 2 mars 2013

Helt plötsligt är han snygg

och söt, lilla Damp




Men det är dom här raringarna också




Var in på Öppet Hus med Örebrouddarna idag, jag fortsätter att knyppla på Stjärnöga



Vad gäller stickningen, 
så håller jag på med ett par sockor till som heter Show-off Stranded socks i garnet Step 6 Rainbow



Sjalen Art Deco 2 i garnet Admiral och Admiral Ombré



Sjalen Branching Out med garnet Sublime Lustrous extrafine merino



Och denna bok har jag läst, den kan jag rekommendera.


4 kommentarer:

Smycka sa...

Vilka vackra saker du håller på med! Hur hinner du? gosiga djuren är. =o)

sjusoverskan sa...

Knypplingen, Stjärnöga, är så fin!
Stickningarna är också läckra men spetsen tar priset!
Tror Du jag törs lägga ut allt jag håller på med? Näe...
Kram Inger

Manduzana stickar sa...

Men åh, du måste ju varna innan du lägger ut massa bilder på ursöta djur. Dom är ju så fina så jag nästan spricker!

Anonym sa...

Jag sa ju det, han är ju supersnygg, den lille dampen!!!;)