torsdag 16 januari 2014

Färdigt sen länge


men inte blockade och bloggade är dessa två sjalar

Denna heter Nymphalidea
Den ska skänkas till en syföreningsauktion


Och sen denna som är i från November månads Hitte-på(se) från Atelje Norrgården



Fick i höstas blockningsvajrar av en vän, men har ju inte blockat något förräns nu, så jag kunnat prova dom. Det var verkligen suveränt, inte sista gången jag använder dom inte.



Dessa sockor stickade jag klart igår, det är en vän som ska få



Sen har jag naturligtvis läst lite böcker
Denna var urtråkig


Medans denna var jättemysig.


Hade två födelsedagsbarn är hemma igår, sonen var den ena och Herman den andra.
Blir bara bild på en sömnig Herman


Far i mitten och sönerna på varsin sida. Alla tycker dom att det är kallt nu, 
och tar därför plats ovanför elementet



Fast jag tycker det är ganska skönt och väldigt vackert.  


1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka roliga tofsar på sjalen. Hur är de gjorda? Och vilka fina katter du har!