torsdag 14 januari 2021

1:a inlägget för i år

 Livet går lite på sparlåga just nu, är lite låg, så det finns inte riktigt ork med bloggen, och inte så mycket att skriva om. Men det vänder säkert snart.

Har läst lite böcker
Denna var riktigt bra
(har lånat bild)


Och den här var intressant och bra. Mycket minnen som kom fram.
Tyvärr inte från min egen barndom, men mycket från mina barns barndom

Har knypplat en liten spets som heter Gallerfönster.

Hade ingen arbetsritning utan bara en pytteliten bild att gå efter, och naturligtvis själva mönstret, fick ett par pinnar över som jag inte visste vart dom hörde hemma, så förmodligen skulle den vara vid en av kanterna, men det struntade jag i. 


Hoppade på Kammebornias mellandags knitalong som var vantarna Lykta.
Använde samma garner som i mössan som var hennes adventsmysterium.
Jag är jättenöjd med dom.



 


Inga kommentarer: