onsdag 9 januari 2008

Första sockan klar

Jag har lyckats klara av första sockan från sockklubben och då menar jag inte paret utan bara ena sockan, men är jättestolt. Mönstret verkade så krångligt på engelska men det var det inte.
Var iväg på kamratcirkel med knypplingen i måndags kväll, så nu har jag börjat på nästa figur i krubban som är den 3:dje vise mannen.
Idag har jag fått "Johannas julkalender" från 2006 som är en halsduk som jag tänkte sticka, fast det får vänta lite (tror jag).
Känns som om jag har hundra projekt på gång just nu och min kropp vill absolut inte vara med på alla dessa projekt så jag får nog lov att prioritera. Visst låter det bra, synd bara att det är så svårt att gå efter det man säger.
Nu ska jag lägga mig och läsa några sidor.












4 kommentarer:

Madde sa...

Hej Louise! Hoppas att allt är bra. Blev bara tvungen att skriva i din blogg :)

/Madde

Ylva Kangedal sa...

Hej Louise!
Madde har hjälpt mej så att jag äntligen kan skriva i din blogg :)

Kram Ylva

Knyppeltanten sa...

Tack vad ni är gulliga

Eva i Halmstad sa...

blir så imponerad av alla trådar och att du håller reda på alla.
Eva.