torsdag 31 januari 2008

Garn Garn och åter Garn

Nu var det ett tag sen jag skrev något, har haft lite annat än hantverk att pyssla med men nu tror jag att jag ska komma igång igen. Har faktiskt stickat lite på halsduken MEN nu har jag fått mönster från Stickameras februarisocka och pulsvärmare så jag, Håkan (min man) och vänninan Ylva for till Garn & Vävmix i Byn och köpte garn. Nu blev det ju inte bara till sockor och pulsvärmare utan även till en Cape som jag sett, Håkan hittade även ett jätteläckert garn som jag köpte för att sticka en axelvärmare av. Vet inte riktigt när jag ska hinna med allt men det löser sig nog med tiden. Har i varje fall börjat på februarisockorna ikväll. Längtar redan tills jag får tid att sätta mig imorgon och fortsätta sticka.

1 kommentar:

Birgitta sa...

Du det till höger...det vita/vinröda...det vill jag ha....:o)