måndag 17 mars 2008

oj oj oj

Jisses vad tiden går fort, har inte gjort så mycket så tycker inte att jag har haft något att skriva om. Men började på marssockorna med dominorutor, gjorde ungefär en halv socka men tyckte inte om dom så jag gav upp och började på Tropicana istället men är inte riktigt klar ännu.

Har däremot knypplat klart ängel nr 3 när jag var iväg på kamratcirkeln med knypplingen



Birgitta och jag var iväg på Slöjdcafé där vi gjorde oron, var inte riktigt vad jag väntat mig och när jag kom hem med mitt alster så undrade ungarna om jag börjat på lekis igen, måste nog ge dom en poäng där, kändes lite som det också.
Har läst en underbar bok som heter "Potensgivarna" av Karin Brunk Holmqvist.
Den var mysig och rolig, jag rekommenderar den verkligen.
































































Inga kommentarer: