torsdag 24 juli 2008

Jaha Marina.........

Nu uppdaterar jag min blogg.
Men tiden har inte räckt till eftersom vi håller på att rusta vårat kök. Vi har målat i alla skåp, skåpluckor, väggar och tak, lagt ny bänkskiva, och idag läggs nytt golv in. Skåpluckorna har målats om 3 gånger eftersom färgen aldrig stämmer överens med hur det ser ut på ett papper.
Men till slut kom vi tröttnade vi och tog en som åtminstone blev bra men inte riktigt som vi tänkt oss. Fast så är det väl ofta här i livet.
Så här ser köket ut




Och så här ser vardagsrummet ut, finns också ett stor köksbord som inte syns på bilden



Men eftersom jag inte kan och inte får göra för mycket så har jag faktiskt hunnit sticka lite grann på en tröja som jag skulle ha till mig men som nog blir till Marina istället. Och igår så fick jag hem mina Harmonystickor så jag var ju bara tvungen att prova dom. Underbart sköna att sticka med. Blir inte det sista paret.





1 kommentar:

Ylva Kangedal sa...

Hej!
Lycka till med köket!
Kommer och inspekterar när ni är färdiga.
Stickorna verkar toppen jag blir nog lite avundsjuk på dem.
Kram Ylva