söndag 11 januari 2009

Öppet Hus....

med knypplingen, första för detta år och vi var jättemånga där.

Det är kul när så många kommer, ljudnivån var ganska hög mellan varven men vad gör det.

Kämpar på med min krubba men måste säga att nu går det trögt, djuren som sitter på krubban är sååååååå krångliga att gör, måste vara helkoncentrerad, men skam den som ger sig, jag SKA bli klar med den detta år.


Har även börjat med januarisockan på sockklubben fast det blev inte bra, så efter att ha gjort fram till hälen så repar jag upp, maskantalet ville inte stämma. Tror jag vet vad jag gjort för fel, ska börja om så får vi se om det funkar denna gång. Gillar verkligen mönstret.



Jag anmälde mig till Stickameras Harry Potter KAL, det finns så otroligt mycket häftiga grejor man kan sticka, risken finns att jag gör flera saker.

Inga kommentarer: