fredag 23 januari 2009

2 Hjuls Mässa

Idag åkte Håkan, Johnny, jag och en vän till 2 hjuls mässan i Stockholm.

Första hallen som vi gick i var inte så imponerande med en massa hjälmar och kläder o dylikt, men nästa hall ojoj.......

Hittade en MC som bara ropade till just mig, köp mig, men plånboken ropade nej och vem tror ni vann, jo plånboken så klart. Men visst är den fin och passade mig perfekt i storlek. Var tvungen att provsitta den flera gånger.





Det är en Honda Shadow 750cc

Håkan hittade en annan Honda, en DN-01 680cc



Imorgon ska jag spela en Harry Boy, finns ju en liten liten chans att vinna lite pengar, även om jag aldrig brukar ha tur på spel. Fast drömma kan man alltid göra.

1 kommentar:

Ylva Kangedal sa...

Lycka till med Harry . Hästarna springer sin egen väg hoppas det är din också.
Håller tummarna hårt så du vinner !
Pussa de små krulltottarna från mig.