onsdag 29 juli 2009

torktid, torktid och åter torktid

är vad som gäller när man ska göra badrum har vi märkt, vilket resulterar i att det inte blir klart innan Håkan åker på söndag.

Så här såg Johnny ut efter att ha kapat klinkersplattor.


Eftersom jag har lite ledig tid så har jag hunnit knyppla klart en tomte till
(Blogger ville inte lägga in bilden rätt så vi får lådsas att han åker väldigt brant utför)



och hunnit börja på del 4 av Den Blomstertid sjalen



Sen tog vi oss en tur på motorcyklarna tillsammans med vänner till Sverkesta Gård och åt räksmörgås som jag verkligen rekommenderar Sen åkte vi och köpte glass på ett annat ställe.



Benet är bra men inte riktigt foten efter besöket i diket , så det gjorde lite ont när jag körde men inte värre än att det gick att köra. Finns dom som tycker att jag ska sluta köra, och visst, dom tankarna hade jag också på natten efter olyckan men insåg att jag tycker alldeles för mycket om motorcykelåkandet för att sluta.



Inga kommentarer: