måndag 9 april 2012

Kommer ingenstans

fast jag stickar och stickar, men stora projekt med tunt garn rimmar illa. 
Men fint blir det nog när det blir klart.
Har även sällskap när jag stickar, blir lite jobbigt ibland :)



Har knypplat en del, men eftersom det ska bli presenter så kan jag inte visa dom, 
men denna spets kan jag visa.


Vi har goda vänner som köpt en pizzeria och Grill i Karlskoga, så vi var dit och hjälpte till lite, Johnnys tröja matchade färgen på väggen bra.


Sen följde vi med Marina när hon var till Solstadens smådjursklinik och simmade/tränade Exxa, 
hon verkligen älskar att få simma där.



Har även hunnit med en kryssning till Åbo med goda vänner. 
På kvällen tittade vi på en show som var riktigt bra. Svårt att få bra bilder.


Skulle varit på lyxstickning idag, men ligger sjuk hemma istället. En stor sorg kan jag säga.

1 kommentar:

Lassis matte sa...

Måste bli varmt och skönt med lite sällskap när man stickar;)