fredag 3 januari 2020

1:a inlägget för 2020

får se hur många det blir under året.

Inser att jag de senaste inläggen inte haft tid att läsa igenom dom innan jag postat det.
Som ni säkert sett förvinner det en bokstav här och där, tyvärr så är det datorn som är gammal och vissa tangenter måste man trycka extra hårt på.

Men ekonomin tycker att jag får klara mig med den ett tag till.

Men men.....
God fortsättning på det nya året önskar jag mina följare.
Hoppas att det nya året blir betydligt bättre än det gamla, men vet ju också att det till stor del är beroende av hur jag själv sköter mig.

Har haft en lugn men ändå intensiv Jul och Nyår.
Som vanligt har vi haft barn och barnbarn här ganska mycket
och det har verkligen varit underbart.
Så här såg det ut en dag

Och så här en annan dag.
Jag är helt emot att hundar har nosen på bordet, men gillade hans stil, 
och det fanns inget ätbart på bordet, och det var ju ändå jul.

Barnbarnet Airon som är 6 månader idag.
Trots eviga förkylningar hela tiden, är han en glad lite unge som växer som tusan

Har inte handarbetat jättemycket och inget som är klart
Har inte läst speciellt mycket heller,
men denna blev jag klar med idag, och den var jättemysig.
Är första delen av fyra.


Inga kommentarer: