lördag 18 januari 2020

8:e inlägget

Här är det träning på hög nivå för andra eller för mig, beror på hur man ser saken.
Zoeys uppfödare vill ställa ut Zoey, det har vi vetat från början, och jag och maken är inte ett dugg intresserade av det, men vår dotter är. Och som ni kanske förstått sen tidigare är dottern och uppföadern gamla barndomskompisar, grannar och jobbarkompisar, och för att inte glömma, dom fick barn med 1,5 månads skillnad i somras. Jaja, jag lovade att vill ni ställa ut så följer jag med och tar hand om barnen. Nu är det snart dags. Men nu har uppfödaren köpt in en egen hund från Polen, som också ska ställas ut samtidigt, som Zoey, och gå emot varandra ska kommer dom också att göra.
I går var vi väg på ringträning och så här såg det ut med hundarna
Zoey

 Friga

Och för att göra det hela lite mer äventyrligt, så tog vi med Ninja och Damph
(dom kunde behöva tröttas ut lite i huvudet genom att titta på)
Så här såg det ut för mig och mitt görande
och då var detta medans bägge killarna var helt nöjda med att ligga bredvid varandra.

Orkade inte så mycket mer när vi kom hem, så jag läste klart denna jättemysiga bok



Inga kommentarer: