tisdag 26 augusti 2008

Ta kort

Det skulle ha blivit många kort tagna i helgen men på någon sätt så blev det inte det.
Skjutsade Johnny till Bågskytte 3D SM vid Ekenäs slott på fredag kväll. Han skulle sova där och tävla under lördagen och söndagen. Jag åkte hem igen eftersom jag skulle vara i Wadköping och sitta och knyppla på Hantverksdagen på lördagen.

Sen på söndagen åkte jag tillbaka till Ekenäs slott för att vara med under dagen på skyttet. Men när jag kom dit mötte Johnny mig med varm panna och vattniga ögon, förkylning och feber så det var bara att åka hem igen.

Var sedan på kamratcirkel med knypplingen på måndag kväll.

OCH HELA TIDEN var kameran med men inte kom jag ihåg att ta några kort. tog några hemma istället på det jag knypplade när jag satt i Wadköping.



Hade glömt att ängeln satt kvar på dynan och den var inte stärkt så den fick lov att sitta kvar.



Detta blev det. Man kan inte göra så avancerade saker när man sitter ute bland folk. Hade med en liten dyna med Udd och Stad mönster på för att dom som ville skulle kunna prova, och det var faktiskt några som gjorde.


Nu äntligen så har jag stickat klart Junosjalen, håller på att blocka den, den är ca 2 meter lång. Tyvärr så har jag ingenstans att stänga in den på så jag hoppas att katterna inte går hårt åt den inatt. Har lagt över ett lakan. Kanske är det billiga katter imorgon bitti.


Nu har jag börjat på september månads pulsvärmare. Johnny tyckte dom var läckra så jag gör ett par till honom.

Inga kommentarer: