onsdag 4 februari 2009

Bassning....

har jag fått idag när jag var på stickcafé för att jag inte uppdaterat min blogg på ett tag. Jag tog det som en komplimang.

Det var jättekul att träffa alla igen efter juluppehållet.




En av tjejerna frågade om någon var intresserad av garn och en skyttel till filéknytning, och jag var det så jag fick det. Jättesnällt av henne.



Jag har haft en hel del annat att göra ett tag men har hunnit sticka lite grann, bla. börjat på februarisockan



Dom har Marina bokat som sina när dom är klara, stickade i Austerman Step Duett med Jojoba och Aloe Vera.

Har fått förfrågan om jag ska bli mormor, men nej varken det eller farmor eller mamma igen. Anledningen är att jag börjat sticka en babykofta. Hade garnet Baby Merino från CeWec och tyckte att det bara passade till ett babyplagg. Hade inte en tanke på att det kunde komma dessa funderingar.



Det märks på våra katter att jag inte haft så mycket tid, så nu får jag trängas i soffan när jag ska vila, fast det är bara en fröjd. Här är det Misse och Mojje som snusar hos mig.

Inga kommentarer: