fredag 6 augusti 2010

Knyppling knyppling och åter knyppling


Åh vad jag älskar att knyppla igen, har haft en liten nergång på knypplingen under ett halvårs tid men nu är är lusten tillbaka.



Har gjort klart alla "Årstomtar" nu.

2008 års tomte som backhoppare


och 2009 års tomte som åker kana.



I onsdags kväll var jag på slottsfestivalen här i Örebro, med goda vänner. Vi åt och drack och lyssnade på Tullamore Brothers






Några av killarna började jämföra priserna/alkoholhalten på öl/vin som fanns att köpa.
Slutsatsen var att du får mer alkoholprocent med 1 glas vin på 25 cl för 50 kr än vad du får för 2 flaskor öl á 33 cl som kostar 50 kr styck. Därför skulle det bli vin istället för öl dagen därpå när vi skulle tillbaka för att lyssna på Jan Johansen. Men pga olika anledningar så blev det inget nästa dag.


I helgen tänkte jag mig ett besök i Järnboås på Larsmäss.


2 kommentarer:

Pixi sa...

Tjitt kvinna vad kan !!!Knyppla en tomte bara så där,har aldrig sett innan,hehe..Sätter du fastdem på kort sen lr ?Gillar oxå tung rock och hojar..Jag brukar sticka o måla till Mötley,då är jag som bäst kreativ,hehe =)

Cecile sa...

Bravo j'aime beaucoup pourriez vous me dire d'où vient le modèle du skieur. Merci